it gets harder every day.

Tänkte berätta lite om mig.
Jag är då 18 år.
Jag går i en klass jag hatar.
Jag går i en skola jag trodde jag skulle klara av, men det gör jag inte.
Jag har alltid varit lite mullig, men inte när jag gick i 7 och 8:an för då tyckte jag att jag var världens fetaste, vilket jag istället känner mig nu.
Jag har socialfobi kan man kalla det. Jag gillar inte andra människor. Jag gillar de människor känner, för det mesta, men jag gillar inte nya människor.
Jag hatar staden jag bor i och har alltid gjort nu i 3 år.
Jag är fortfarande kär i Heath Ledger sedan 3 år tillbaka.
Jag lever bara för en sak.
Jag har en mycket speciell musikhistoria. Jag har lyssnat på all slags musik förutom "den moderna shake your ass"-musiken.
Jag ser inte fram emot studenten.
Det enda jag ser fram emot nu är Peace & Love. Måste boka biljetter snart!!!
Jag älskar att sova och hatar att vakna.
Har sedan 5 år varit deprimerad och skurit mig.
Jag är intresserad av galenskap och döden.
Jag är oskuld och är inte stolt över det.
Jag står inte för vad jag tycker men försöker ändra på det.
Allt jag gör är fel.
Allt går bara åt helvete.
Jag har försökt ta livet av mig 3 gånger under 2 år.
Jag är nu mer deprimerad än jag någonsin varit.
Jag går till en psykolog och pratar. Hon har föreslagit medicin.









Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tack, fina du.

Jag beundrar din ärlighet & mod i detta inlägg. Kämpa på! <3

2011-04-20 @ 10:28:47
URL: http://malinholst.blogg.se/
Postat av: syrran

systerdyster...<3

vad är din tumblradress? tänkte länka på min blogg. har du denna igång än? om jag ska länka den också.

2011-05-16 @ 15:17:05
URL: http://litetimjantyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0